Obsah kurzu
- stanovení cílů obchodní komunikace
- stanovení obsahu a jednotlivých kroků nutných pro úspěšné jednání
- e-mail / telefon / osobní schůzka / prezentace
- vizualizace a popis produktu
- benefity / výhody jako prodejní argument
- kroky obchodní prezentace
- zvládání trémy (nejen) při obchodním jednání a obtížné situace při obchodním jednání
- zpětná vazba a vyhodnocení
Jak kurz probíhá?
- Účastníci trénují na vlastních nebo modelových situacích a prezentacích pro obchodní jednání.
- Součástí je trénink obchodních dovedností. V modelových situacích si každý zkouší nabyté poznatky a získává rozvojovou zpětnou vazbu pro svoji praxi.
Lektoři kurzu: Petr Sameš a Bc. Roman Pešek
Optimální časový rozsah: 2 dny (7 + 7 hod)
Zde se můžete přihlásit na náš kurz:
Mohly by pro vás být užitečné i další naše kurzy a semináře:
Nebo pro vás mohou být vhodné naše individuální konzultace: