Obsah kurzu
- marketingové nástroje a jejich aplikace v praxi
- analýza a definice produktu
- stanovení mediamixu a jeho používání
- internetový marketing
- formáty sdělení / newsletter / e-mail
- marketingová komunikace směrem k veřejnosti / firemním zákazníkům
- příležitosti pro vlastní propagaci
Jak kurz probíhá?
- Účastníci se seznámí se zásadami marketingové komunikace s důrazem na vlastní praxi.
- Součástí kurzu je studie konkrétní problematiky z okruhu témat účastníků včetně návrhu řešení.
- Po absolvování kurzu budou účastníci schopni základní orientace při tvorbě marketingové strategie.
Lektor kurzu: Petr Sameš
Optimální časový rozsah: 1 den (7 hod)
Zde se můžete přihlásit na náš kurz:
Mohly by pro vás být užitečné i další naše kurzy a semináře:
Nebo pro vás mohou být vhodné naše individuální konzultace: