Obsah kurzu
- definice médií a mediální slovník
- demografie a cílení kampaně
- jak média používat
- efektivita kampaní v jednotlivých médiích
- formáty sdělení / inzerce / PR článek / reportáž
- webová a tisková prezentace
Jak kurz probíhá
- Účastníci se seznámí s mediálním trhem v ČR.
- Získají ucelený přehled zásad a řešení vlastní propagace v daných formátech médií.
- Součástí kurzu je studie konkrétní problematiky z okruhu témat účastníků včetně návrhu řešení.
- Absolventi budou schopni identifikovat klíčová média a získají dovednosti k jejich efektivnímu používání.
Lektor kurzu: Petr Sameš
Optimální časový rozsah: 1 den (7 hod)
Zde se můžete přihlásit na náš kurz:
Mohly by pro vás být užitečné i další naše kurzy a semináře:
Nebo pro vás mohou být vhodné naše individuální konzultace: