Obsah kurzu
- time managment pro manažerské pozice, plánování priorit u sebe i podřízených, efektivní využití času směřující k prokazatelným výsledkům, eliminace většiny „časožroutů“, strategie a operativa
- efektivní komunikace a vyjednávání, dosahování dohod, zadávání úkolů, delegování, strategie vítěz/vítěz, trvání na dohodách, poskytování zpětné vazby, trénink v modelových situacích
- definování rozdílů týmové a skupinové práce, moderování, užitečné nástroje vedení porad
- prezentační dovednosti pro manažerské pozice, efektivní nástroje pro získání pozornosti, cíle prezentace, vnitrofiremní prezentace (porady), trénink v modelových situacích
- marketing úspěšné neziskové organizace, nástroje a jejich aplikace v praxi, stanovení mediamixu, marketingová komunikace k veřejnosti, příležitosti pro propagaci organizace
Jak kurz probíhá?
- Po skončení programu účastníci rozumí základním principům moderního přístupu k řízení a sebeřízení, osobnímu rozvoji a ve standardních situacích bezpečně ovládají odpovídající manažerské postupy.
- Tematická provázanost jednotlivých částí kurzu zajistí ucelený pohled na vlastní praxi v oblasti základních manažerských dovedností, jednotlivá témata se vzájemně doplňují a prohlubují.
- Kurzy je možné rozšířit o individuální manažerské konzultace či minutový marketing či další navazující kurzy.
Lektor kurzu: Bc. Roman Pešek, Petr Sameš, Bc. Jakub Sochor
Optimální časový rozsah: 7 dnů (56 hod)
Zde se můžete přihlásit na náš kurz:
Mohly by pro vás být užitečné i další naše kurzy a semináře:
Nebo pro vás mohou být vhodné naše individuální konzultace: